מעבירים את זה הלאה

תלמידי כיתה ט'5 בכפר "עלה בנגב" (יח"צ)
תלמידי כיתה ט'5 השתתפו ביום של התנדבות, נתינה ואהבה ב"עלה נגב" - כפר שיקומי ייחודי לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים >>

לתת את הנשמה ואת הלב, לתת כשאתה אוהב: תלמידי כיתה ט'5 השתתפו ביום של התנדבות, נתינה ואהבה ב"עלה נגב" – כפר שיקומי ייחודי לבעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. הם הכירו את המקום ואת אנשיו, שמעו את סיפוריהם וחזרו עם מסר מרגש של אהבה ונתינה: "חשוב להעביר את זה הלאה!".

במסגרת המיזם החינוכי-חברתי "תיקון עולם", בו לוקח חלק פעיל בית-הספר, בילו התלמידים עם חברי הכפר, שימחו אותם וספגו השראה ואהבה.

הכפר השיקומי "עלה נגב", השוכן במועצה אזורית מרחבים, הוא מוסד ייחודי מסוגו בעולם, שהוכרז על-ידי הממשלה כפרויקט לאומי.
המקום מציע בית חם, מקצועי, מכבד ואוהב לתינוקות, ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית משולבת בנכויות פיזיות קשות, מומים גנטיים ומחלות נרכשות. בכך הוא מהווה בבואה לטובו של העולם, כשהוא מושתת על ערכי אהבה, נתינה ואכפתיות, כבוד והגינות, הנאה ושמחה, ישירות ומקצועיות, אחריות ומחויבות, שיתוף הקהילה ועבודת צוות.

תלמידי ט'5 מעבירים את זה הלאה:

מעורבות בקהילה, נתינה וכבוד הדדי ניצבים בלב החזון הערכי-חינוכי של בית-ספר "עתידים". זאת מתוך אמונה בכוחה של נתינה ואהבת אדם, הבאה לידי ביטוי ברצף מתמשך של פעילות קהילתית בקרב כל תלמידי בית-הספר.

הפעילות הערכית-חברתית בבית-הספר מתבצעת מתוך תהליך חינוכי מתמשך לאורך כל שנת הלימודים וכך נוצרת המשכיות ורצף חינוכי, התמדה והעמקה.