מחנה קיץ עתידים

קיץ לימודי במחנה "עתידים" (יח"צ)

קיץ לימודי במחנה "עתידים" (יח"צ)

מתחילים את העתיד(ים) בקיץ: למעלה מ-70 בוגרי כיתות ו' מבתי-ספר ברחבי העיר השתתפו ב"מחנה עתידים" השנתי, שיזמה ומובילה מנהלת חטיבת-הביניים, גב' גלי חנצס. רגע לפני שהם מצטרפים רשמית למשפחת "עתידים", בילו התלמידים הנלהבים את השבוע הראשון של החופשה הגדולה בלמידה חווייתית ובמגוון פעילויות ספורטיביות וחברתיות.

"זכינו ללוות את תלמידינו העתידיים בצעדיהם הראשונים בבית-הספר ולראות כיצד מתחילה להתהוות מול עינינו שכבה", אמרה מנהלת חטיבת הביניים, גב' גלי חנציס, שיזמה והניעה את מחנה הקיץ. לדבריה, "הקשר שלנו עם בתי-הספר היסודיים בעיר מתנהל לאורך כל השנה ואך טבעי שיימשך גם בתקופת מעבר משמעותית זאת". 

לומדים במחנה קיץ עתידים (יח"צ)

קיץ לימודי במחנה "עתידים" (יח"צ)

כחלק מהתפיסה החברתית-קהילתית של בית-הספר, הוזמנו "פרחי" חטיבת הביניים לטעום מהחוויות המצפות להם בשנה"ל הקרובה: מלימודים ועד למשחקים ובילויים. צוות מורים מהחטיבה ומהתיכון, אותו הוביל מני כהן – רכז שכבת ט', מחנך ומורה לחינוך גופני – העביר לתלמידים מדי יום שיעורים יצירתיים בלשון, אנגלית ומתמטיקה. בהנחייתו של המחנך שלמה בלייר, השתתפו התלמידים בסדנאות דרמה ובמעגלי שיח חברתיים, כמו גם בפעילויות ספורטיביות מהנות.

לצד הפעילויות הבית-ספריות, במהלכן לא ויתרו על שוקו, לחמניה וקרטיבים מרעננים, יצאו התלמידים ליום מקפיץ במיוחד במתחם טרמפולינות ולבילוי מהנה בבאולינג.

מחנה הקיץ יצא לדרך בסיוע עמותת "תובנות בחינוך", המקיימת שיתוף פעולה מתמשך עם בית-הספר.

גלריית תמונות

ידיעות נוספות

גאווה עתידיסטית!

23 ביוני 2020

הנהלת בית-הספר, צוות המורים והתלמידים הניפו בראש בית-הספר את דגל הגאווה לרגל אירועי הגאווה לשנת 2020 >>

נזכור את כולם

28 באפריל 2020

משפחת "עתידים" עם 23,816 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים מקוונים >>

זמן חינוך: ילד זוכר ילד

20 באפריל 2020

איך הופכים את זיכרון השואה לדבר משמעותי עבור התלמידים? יזמת ומובילת הפרויקט "ילד זוכר ילד" מספרת בכתבה למגזין "הגיע זמן חינוך" >>