נואמי העתיד כבר כאן

מועדון הדיבייט של עתידים באולפני "רשת" (יח"צ)הנה הם באים, הנואמים הצעירים: מועדון הדיבייט של "עתידים" השיק את פעילותו לשנה"ל תשע"ח במפגש היכרות חגיגי ומלא ציפיה. במסגרת התכנית הייחודית מתקיימות סדנאות פיתוח והעשרה ברטוריקה, בניית טיעונים ונאומים ועמידה מול קהל, תוך פיתוח אישי וחברתי של המשתתפים.

חברי ה"הפרלמנט" של "עתידים" נפגשים מדי שבוע – זאת השנה השלישית – ומתנסים במגוון מיומנויות וכלים מתורת הנאום. הם עוסקים בסוגיות חברתיות ואקטואליות, לומדים כיצד לשכלל את יכולת הביטוי שלהם ואף משתתפים בתחרויות מחוזיות וארציות. 

בהנחייתו ובההובלתו של דודו שטיינר – מחנך כיתה יב'2 ורכז מקצוע האזרחות בביה"ס – שייסד את מועדון הדיבייט יחד עם יעל הבר, מחנכת י'4 ומורה לאזרחות, זוכים בני הנוער של "עתידים" לחוויה מעצימה ומרגשת, המאפשרת להם להשמיע את קולם ולבטא את עולמם הפנימי. 

מנהל בית-הספר, מר מרק בבוט, בירך על הפרויקט ואמר כי "המועדון מתפתח מדי שנה ומוכיח כי רעיונות טובים, התמדה וחשיבה מחוץ לקופסא הם היסוד להצלחתנו ומביאים כבוד והצלחה לבית-הספר". 

ידיעות נוספות

גאווה עתידיסטית!

23 ביוני 2020

הנהלת בית-הספר, צוות המורים והתלמידים הניפו בראש בית-הספר את דגל הגאווה לרגל אירועי הגאווה לשנת 2020 >>

נזכור את כולם

28 באפריל 2020

משפחת "עתידים" עם 23,816 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים מקוונים >>

זמן חינוך: ילד זוכר ילד

20 באפריל 2020

איך הופכים את זיכרון השואה לדבר משמעותי עבור התלמידים? יזמת ומובילת הפרויקט "ילד זוכר ילד" מספרת בכתבה למגזין "הגיע זמן חינוך" >>