זה (לא) רק ספורט

גיבוש ספורטיבי לשכבת ז' (יח"צ)

גיבוש ספורטיבי לשכבת ז' (יח"צ)

אחרי החגים יתחדש הכל: תלמידי שכבת ז' וצוות המורים קיבלו את פני השגרה של "אחרי החגים" ביום גיבוש ספורטיבי מהנה ומלא אתגרים. יחד הם בילו במגרשי הספורט, התחרו במגוון משימות והפגינו התלהבות ושמחה. בסופו של האירוע הוכרז על זכייתן של כיתות ז'2 ו-ז'5, שצברו את מירב הנקודות בתחנות הפעילות וקטפו את המקום הראשון. 

מנהלת חטיבת הביניים, גב' גלי חנצ'יס, הודתה לתלמידים ולמורים על השתתפותם בפעילות ואמרה כי "שיתוף הפעולה הנהדר והרוח הספורטיבית שניכרה לאורך כל היום, הביאו איתם אווירה טובה וחיובית, שחיזקה את הגיבוש השכבתי". 

יום הגיבוש השכבתי יצא לדרך בסיוע ובליווי צוות החינוך הגופני של בית-הספר, אותו מובילה גב' אנה גרישצ'נקו: אלברט רוקניאן, מני כהן, אביבה בטבבו, חיים פונטרמולי וליאת בסל. יחד איתם, התגייסו לארגון ותפעול האירוע תלמידי כיתה ט'3, שנרתמו למשימה ברצינות ובמקצועיות ואף שימשו כשופטים. אבות הבית המסורים, אבנר וגדעון, סייעו לאורך כל היום ותרמו רבות למהלך התקין של הפעילויות.

גלריית תמונות

ידיעות נוספות

גאווה עתידיסטית!

23 ביוני 2020

הנהלת בית-הספר, צוות המורים והתלמידים הניפו בראש בית-הספר את דגל הגאווה לרגל אירועי הגאווה לשנת 2020 >>

נזכור את כולם

28 באפריל 2020

משפחת "עתידים" עם 23,816 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים מקוונים >>

זמן חינוך: ילד זוכר ילד

20 באפריל 2020

איך הופכים את זיכרון השואה לדבר משמעותי עבור התלמידים? יזמת ומובילת הפרויקט "ילד זוכר ילד" מספרת בכתבה למגזין "הגיע זמן חינוך" >>