בואו נדבר על זה!

מתן צינדרמן מקבל את פרס הנאום המצטיין!נבחרת הדיבייט של "עתידים" זכתה לשבחים רבים בתחרות המחוזית של "שיח ושיג" – האגודה הישראלית לתרבות הדיון", שהתארחה בבית-הספר. בסופו של אירוע רטורי מרתק ומאתגר, הוכרז על זכייתו של מתן צינדרמן, תלמיד כיתה י'3, על נאום מצטיין.

בתחרות השתתפו נבחרות צעירות מבתי ספר מובילים מרחבי הארץ, בהם: "גינסבורג" בכפר-סבא, התיכון האורתודקסי ברמלה, מקיף ג' באשדוד, התיכון האזורי של גבעת ברנר, תיכון "שמעון בן צבי" בגבעתיים ובית-הספר "יצחק רבין" בתל-מונד.

"איני מסכים למילה מדברייך, אך אהיה מוכן להיהרג על זכותך לומר אותה"', אמר הפילוסוף והסופר הצרפתי בן המאה ה-18, ובני-הנוער של "עתידים" הולכים בדרכו ומפגינים יכולות מרשימות של שיח ושיח!

מועדון הדיבייט של "עתידים" נוסד בשנת 2015, על מנת להעניק לתלמידי החטיבה העליונה במה לביטוי עצמי ולהתפתחות אישית, דרך כלים של בניית נאומים ומיומנויות של עמידה מול קהל. במהלך השנה הם מתנסים במגוון כישורים, בהם: כתיבה טיעונית, פיתוח כישורים מילויים בכתב ובעל-פה, חשיבה ביקורתית ויכולת התדיינות. 

הפרויקט יצא לדרך ביוזמתם ובהובלתם של דודו שטיינר, רכז שכבת י', ויעל הבל-שפירא, מחנכת כיתה יא'4. 

גלריית תמונות

ידיעות נוספות

גאווה עתידיסטית!

23 ביוני 2020

הנהלת בית-הספר, צוות המורים והתלמידים הניפו בראש בית-הספר את דגל הגאווה לרגל אירועי הגאווה לשנת 2020 >>

נזכור את כולם

28 באפריל 2020

משפחת "עתידים" עם 23,816 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים מקוונים >>

זמן חינוך: ילד זוכר ילד

20 באפריל 2020

איך הופכים את זיכרון השואה לדבר משמעותי עבור התלמידים? יזמת ומובילת הפרויקט "ילד זוכר ילד" מספרת בכתבה למגזין "הגיע זמן חינוך" >>