קח תרמיל, קח מקל!

שכבת ז' בטיול שנתי בצפון (יח"צ)קול קורא לנדוד לנדוד: תלמידי חטיבת-הביניים לקחו הפסקה משגרת הלימודים והעשייה הבית-ספרית ויצאו להכיר את הארץ בשבוע של טיולים שנתיים מדרום עד לצפון.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום שלישי, יצאו למעלה מ-350 תלמידות ותלמידים נרגשים מכיתות ז'-ט' לטיולים שנתיים ברחבי הארץ – מאירועי השיא של שנת הלימודים. במשך יומיים גדושים בנופים, סיפורים, חוויות ופעילויות, הם העשירו את ידיעותיהם על המרחב הישראלי, התגבשו כקבוצה חברתית ולמדו להכיר זה את זה באופן בלתי אמצעי ומלא קרבה.

מהצפון באהבה: תלמידי שכבת ט' פתחו את הטיול השנתי במסלול הליכה מאתגר לאורך נחל תבור, במזרח הגליל התחתון, בסופו נהנו משייט לילי על הכנרת. לאחר ליל מנוחה והתאוששות בפורייה, הם שמעו את סיפורו של תל שכות, טיילו במסלול נחל הקיבוצים והשתכשכו במימיו הצלולים של עמק המעיינות, משם המשיכו לפעילות גיבוש בטבע. 

לצפייה בתמונות מהטיול לחצו כאן >>

לך לך למדבר, הדרכים יובילו: תלמידי שכבת ח' יצאו להפריח את השממה בטיול שנתי בנגב הצפוני. הם ביקרו במצפה רמון, צעדו בנתיבי המדבר וספגו אוויר ואווירה של טבע קסום ופראי. בשדה בוקר קיימו התלמידים טקס לזכרו של ראש הממשלה הראשון של ישראל, דוד בן-גוריון ז"ל, והעלו על נס על חזונו ועל פעילותו להפרחת הנגב. 

לצפייה בתמונות מהטיול לחצו כאן >>

אלף שיר לצפון: תלמידי שכבת ז' יצאו לטיול שנתי בגליל המערבי וגילו את יופיו ואת ייחודיותו של האזור. יחד עם צוות המורים המסור, הם צעדו לאורך נחל כזיב היפהפה, ביקרו במערת קשת וסיירו בסמטאותיהן הקסומות של עכו ושל פקיעין ולא ויתרו על טיפוס על הר מירון.

לצפייה בתמונות מהטיול לחצו כאן >>

מנהלת חטיבת-הביניים, גב' גלי חנצ'ס, סיכמה את שבוע הטיולים המאתגר והמרתק ואמרה כי "הובלנו שלוש שכבות – 364 תלמידים ו-40 מורים – ברחבי הארץ ואני גאה בכל אחד ואחת מהמשתתפים. המשימה היתה לא פשוטה ומלאת אחריות, אך עמדנו בה בכבוד. התלמידים והמורים חזרו הביתה עייפים אך מרוצים ועל כך תודתי הרבה".

ידיעות נוספות

גאווה עתידיסטית!

23 ביוני 2020

הנהלת בית-הספר, צוות המורים והתלמידים הניפו בראש בית-הספר את דגל הגאווה לרגל אירועי הגאווה לשנת 2020 >>

נזכור את כולם

28 באפריל 2020

משפחת "עתידים" עם 23,816 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים מקוונים >>

זמן חינוך: ילד זוכר ילד

20 באפריל 2020

איך הופכים את זיכרון השואה לדבר משמעותי עבור התלמידים? יזמת ומובילת הפרויקט "ילד זוכר ילד" מספרת בכתבה למגזין "הגיע זמן חינוך" >>