עושים טוב, יהיה טוב!

שכבת יב' עושה טוב במועדון אורכידאה (יח"צ)

תלמידי שכבת יב' משדרגים את מועדון הגמלאים "אורכידאה" (יח"צ)

הופכים את העולם למקום טוב יותר: תלמידי ותלמידות בית-הספר התגייסו למען החברה והקהילה בשבוע שכולו מעשים טובים. כחלק מהתפיסה החינוכית-ערכית בה דוגל בית-הספר, הורחב "יום המעשים הטובים", המתקיים מדי שנה ב-2 באפריל, לחגיגה של נתינה, קבלה ואהבה.

"אנו מאמינים כי תפקידנו החינוכי הוא לסייע בטיפוח אדם ערכי, המסוגל לתפקד כהלכה בסביבתו החברתית", אמר מנהל התיכון השש-שנתי, מרק בבוט, והוסיף כי "מטרתנו לקדם שייכות ואחריות לקהילה, לחברה ולמדינה".

משמחים את גיל הזהב: תלמידי שכבת יב', יחד עם המחנכות מירב אליהו וונסה כוכבי, יצאו לשמח את בני הדור השלישי במועדון הגמלאים "אורכידאה". כחלק מקשר מתמשך עם האזרחים הוותיקים תושבי השכונה, ניקו וארגנו התלמידים את חצר המועדון וצבעו ספסלים לרווחת הדיירים. תלמידי כיתה יב'3 הגדילו לעשות ואספו סלי מוצרים עבור הגמלאים, שקיבלו אותם בשמחה ובהתרגשות. 

מכירת עוגות למען חולי פרקינסון (יח"צ)מותק של התנדבות: תלמידי כיתה יא'4, יחד עם המחנכת יעל הבל-שפירא, התגייסו למען חולי הפרקינסון בישראל באירוע שכולו מעורבות ונתינה. הם הקימו דוכן למכירת עוגות ביתיות ומפנקות, שההכנסות מהן יועברו לעמותת פרקינסון בישראל, בה בחרו לתמוך התלמידים.

מכניסים סדר לחיים: תלמידי מגמת מנהיגות-אזרחות משכבת י' ביקרו במעון "בית דפנה" בחולון, נפגשו עם הדיירים וסייעו בסידור המקום. את הפרויקט יזמו תלמידות המגמה, שביקשו להרחיב את הההיכרות עם המרחב העירוני ולהעשיר אותו בעשייה ובנתינה!

תלמידי כיתה י'1 מתגייסים למען אדי (יח"צ)תרומה מכל הלב: תלמידי כיתה י'1, יחד עם המחנכת יהודית לוי, התגייסה למען קידום תרומות איברים בישראל. הם הקימו דוכן החתמה על כרטיס אדי, ואף זכו לביקור של ראש העיר, מר מוטי ששון, שהגיע לברך, להודות ולהגיד שלום.

גלריית תמונות

ידיעות נוספות

גאווה עתידיסטית!

23 ביוני 2020

הנהלת בית-הספר, צוות המורים והתלמידים הניפו בראש בית-הספר את דגל הגאווה לרגל אירועי הגאווה לשנת 2020 >>

נזכור את כולם

28 באפריל 2020

משפחת "עתידים" עם 23,816 חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בסדרת אירועים מקוונים >>

זמן חינוך: ילד זוכר ילד

20 באפריל 2020

איך הופכים את זיכרון השואה לדבר משמעותי עבור התלמידים? יזמת ומובילת הפרויקט "ילד זוכר ילד" מספרת בכתבה למגזין "הגיע זמן חינוך" >>